Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 2 ΜΠΑΤΣΟΥΣ τους κολλητούς+συγγενείς του Πετρου Μαντουβαλου.!!!

Μας πήρε προ ημερών  ο ίδιος και μας υπαγόρευσε να αναρτησουμε ακριβώς το κατωτερω¨
<<Βασιλάκη και Σταύρο,εδώ που βρίσκομαι πλέον έχω κάνει πολύ σοβαρές φιλίες,και πολύ δυνατές!Και επειδή οι φίλοι μου(και πατριώτες της απ`τον Σεπτέμβριο γυναίκας μου)δεν θέλουν να με βλέπουν ούτε να βαράω ενέσεις ινσουλίνης(που κάνω αμάν να την βρω εδώ),ούτε να κατεβάζω σαν πασατέμπο Diovan,adalat,dilatrend,norvasc,tenormin,xanax και πολλα άλλα για να μην μου ανέβει η πίεση και τους μείνω φυτό με εγκεφαλικό,(γιατί αν ήταν να πάω μια κι`έξω καλά θα ταν),έχουν εκνευρισθεί και με ρωτάνε συνέχεια ποιοςποιοι ακριβώς είναι αυτοί που με στενοχωρούν στην παρτίδα μου.Εγώ βέβαια σκοπεύω να κατέβω ο ίδιος για να βοηθήσω την Ελληνική Δικαιοσύνη στην γνωστή υπόθεση απόπειρας ανθρωποκτονίας κατά του Βασίλη Μιχαλολιακου,και i ll take care messy accounts myself,απλά ΑΝ λέω ΑΝ κάτι κακό μου συμβεί μέχρι να γινη αυτό,οι φίλοι μου εδώ και η πολύ σπουδαία οικογένεια της γυναίκας μου(που μου έκαναν την τιμή να με κάνουν μέλος τους),έχουν πλήρη στοιχεία δικά σας,κινητά,διευθύνσεις ακόμα και φώτο(α ρε Βασιλάκη με την φωτογένεια σου/Μορφές... ),...έτσι για ...ιστορικούς λόγους...!Τώρα θα μου πείτε γιατί απευθύνομαι ειδικά σε σας τους 2 και όχι στο αφεντικό σας τον απατεώνα-δολοφόνο Πετρο Μαντουβαλο.?1)Γιατί οι εκεί κάτω αξιόπιστες διασυνδέσεις των φίλων μου με συναδέλφους σας αυτή την πληροφορία βγάλανε!Ότι χτυπάτε τον κ...ο σας κάτω να με εντοπίσετε θρασίμια-δολοφόνοι!!Πιστέψτε με δεν θα θέλατε να μάθετε το που!Κι`αν μάθετε δεν έχετε τα guts oxi να κοπιάσετε αλλά ούτε καν θα τολμήσετε στο Internet να μπείτε να ψάξετε,μήπως σας εντοπιισουν οι εδώ,που δεν τους αρέσουν οι περίεργοι!Η Μάνη και ο Πειραιάς μπροστά στην νέα μου πατρίδα μοιάζουν με την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων κορόιδα!!!Θα δείτε.....,σύντομα....!!!
Όσον αφορά στο αφεντικό σας τον ..Δήμαρχο Πετρο Μαντουβαλο,θα πάρη μαζί του τουλάχιστον εσένα Βασιλάκη μέσα όταν προφυλακιστεί για την έκρηξη!Μου τοπαιζες και τρομοκράτης διεφθαρμένε μπάτσε!Όσο για σένα Σταυρακα με τα φρουτακια,τα ριχταδικα και την βίλα στην Ηλιούπολη-Αργυρούπολη(περιμένω ακριβή στοιχεία)θα επανέλθω!!..>>
Κωστας Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου