Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Ο Βασιλάκης ο "μικρός" Γυμνοσάλιαγκας!!!

Μας πήρε ο ίδιος και μας υπαγόρευσε τα κατωτέρω 
Στην πολυαγαπημένη μου πόλη,τον Πειραιά,κυκλοφορεί ένα είδος γλοιώδους ποταπού σκωληκοειδούς- δημοσιογραφοειδους που στην  δημοσιογραφική πιάτσα του Πειραιά αποκαλείται "γυμνοσαλιαγκας¨!Σαλιαριζοντας προσεταιρίζεται Δημάρχους και Νομάρχες και ψιλοτσιμπάει μηνιαίες αντιμισθίες,προβάλλοντας ότι και να κάνουν ως ΑΘΛΟ στην εβδομαδιαία φυλλάδα του,που κοσμεί απαρέγκλιτα εδώ και 10-15 χρόνια που εκδίδεται όλες τις τουαλέτες στις καφετέριες μου και του αδελφού μου,μιας και έχουμε διαπιστώσει ότι μόνον σ`αυτούς τους χώρους είναι χρήσιμη γιατί βοηθάει στην γρήγορο ..."άδειασμα".Μάλιστα στο ΣΙΛΟ παλιά,τότε που μόλις είχε αρχίσει την έκδοση του ο γυμνοσάλιαγκας, επειδή με παρακαλούσε γονυπετής να τον βοηθήσω,είχα  δώσει ρητή εντολή στον υπεύθυνο υγιεινής-τροφοδοσίας να αγοράζει 50 απ`τις 150 φυλλάδες που τότε τύπωνε,να τις τεμαχίζει στα 4 και να προκύπτουν 4Χ8=32 επί 50=1600 τουαλετοχαρτα!Τότε εκεί στο ΣΙΛΟ αντάμωναν τα οπίσθια από τα νιάτα του Πειραιά το "Μέλλον" τους!Νόμιζα λοιπόν οτι ο γυμνοσάλιαγκας είχε αναγνωρίσει τότε την βοήθεια μου και την θυμόταν!Όμως αμ`δε....Κομπλεξικός και κακός άνθρωπος,ξέχασε αυτήν την βοήθειά ,αλλά και τα 7 εκ.δρχ που μου υπεξαίρεσε το 1997-1998,όταν το ΣΙΛΟ μεσουρανούσε,για να μου "στηση"δήθεν" κεραία-αναμεταδότη στον Υμηττό,ώστε με ιδιωτική τηλεοπτική συχνότητα να διαφημίζω το ΣΙΛΟ,και προέβη από κοινού με τον απατεώνα-δολοφόνο Πετρο Μαντουβαλο,σε συκοφαντική δυσφήμιση μου έστω και μέσω της επιπέδου W.C φυλλάδας του,στις 7 Ιουνίου 2010,που λόγω πολύμηνης απουσίας μου ....μακρυά,μόλις τώρα μου ήρθε και ανέγνωσα(μέσα στο W.C).Όμως εντός της εβδομάδος θα κατατεθεί αγωγή κατά του γυμνοσάλιαγκα για 1.000.000 ευρώ,γιατί άλλα έλεγε ο δολοφόνος-απατεώνας Πετρος Μαντουβαλος στην αγράμματη"δημοσιογράφο",που έστειλε ο γυμνοσάλιαγκας να του πάρη συνέντευξη.(Π.χ.σελ 9,στήλη 2 όπου ενώ ο ομιλών έλεγε συνέχεια εξελέγην,απαριθμώντας τις επιτυχίες? του,η ...Οριανα Φαλάτσι του γυμνοσαλιαγκα άκουγε εξελέγη,γιατί φαίνεται ότι όταν δίδασκαν γραμματική στο σχολείο της αυτή έβοσκε αλλού ...),και άλλο φρόντισε να προβάλει ο γυμνοσάλιαγκας για να με συκοφαντήσει!Εκτός αν ΑΥΤΌ πληρώθηκε 500 ευρώ,(αυτή είναι η ταρίφα του).να γράψει.Είναι γνωστό σε όλη την δημοσιογραφική πιάτσα του Πειραιά ότι σε φυλλάδες τυπου W.C,σαν του σάλιαγκα,και σε συνοικιακά blogs(του καφενέ),σε όλη την προεκλογική περίοδο ο Πετρος Μαντουβαλος,μοίραζε φούξια 500αρικα,από τα μουχλιασμένα που χε "φάει" από τον Ναρκοβαρώνο όταν του είχε τάξει(του Ναρκοβαρωνου)αποφυλάκιση!!!Δηλ μάλλον και ο γυμνοσάλιαγκας ναρκοπεντακοσαρικο εισέπραξε για την "συνέντευξη" αυτή.Τέλος πάντων ίσως θα πρεπε να τον αγνοήσω,γιατί όπως μου έχει πει κοινός μας γνωστός και εκδότης του Πειραιά,έχει συσσωρευμένα αναρίθμητα κόμπλεξ λόγω ανατομικής του μικρότητος!!!Εγώ όμως τι φταίω?.Θα μπη όμως και αυτός στην λίστα των προγραφών!!Επειδή εδώ που είμαι δεν έχω τι να κάνω,βάζω τους δικηγόρους μου στην Αθήνα και καταθέτουν αγωγές για όποιον με θίγει,και περιγράφω λεπτομερώς στους εδώ "δικηγόρους" μου ΕΝΑΝ-ΕΝΑΝ,με πλήρη ανάλυση αυτούς που μουκαναν(εσκεμμένα και εν γνώσει της αθωότητας και της ακεραιότητάς μου)ζημία! 
Στους τελευταίους φτιάχνουμε τα 'πορτραιτα" τους!!!Εδώ έχει απίθανους καλλιτέχνες!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου