Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Ο ντιντής "μικρούλης" σαδιστής Σπυρος Αλφαντακης!!!

Με πήρε ο ίδιος και μου υπαγόρευσε τα εξής:
"Πριν απο 10 χρόνια περίπου,είχα την ατυχία να μου "εμφυτεύσει" ο Γιώργος Αλφαντακης ως "δήθεν" νομικό μου υπερασπιστή τον υιό του Σπύρο,τον 'μικρουλη" ντιντή,καθαρά για να κλέψει την Εφορία σπάζοντας την μη δηλωθείσα εγκαίρως και εις το ακέραιον υπέρογκη "αμοιβή" που μου απέσπασε ύψους 160 εκ.δρχ.σε τιμές 2000!Λόγω λοιπόν ακριβώς αυτής της σχέσεως που έγινε γνωστή στους παροικούντες την Πλατεία,κάποιο call girl του Κολωνακίου,που τότε ήταν απλό call girl αλλά τώρα πασίγνωστη ροζ καυτή πρωταγωνίστρια πολύ γνωστών καυτών dvd,με πλησίασε επειδή με γνώριζε σαν ιδιοκτήτη του ΣΙΛΟ club στον Πειραιά όπου ήταν πολύ τακτική πελάτισσα,και μου διηγήθηκε ενα απίθανο περιστατικό,με πρωταγωνιστή τον "μικρούλη",με τον οποίον είχε συνάψει μικράς διάρκειας σχέση.Με λίγα λόγια μου διηγήθηκε,και αυτά είναι (ευτυχώς) "ευήχως" αποτυπωμένα σε κασέτα απ`αυτές που αυτες τις μέρες κάθομαι και ακούω γιατί γράφω βιβλίο που θα σπάσει όλα τα ταμεία!Το συγκεκριμένο ροζ-σαδιστικό κεφάλαιο του βιβλίου μου(Κεφάλαιο Νο 24),που αναφέρεται στον ντιντή και την κοπέλα είναι περίπου 10 σελίδες,όπου η ανωτέρω κατά τα άλλα πάρα πολύ σέξι και όμορφη δεσποινίς(τότε),μου περιγράφει αναλυτικά τις 5+μια νύχτες με τον 'μικρουλη".Τελικά την 6η νύχτα προέκυψε βίαια διακοπή του βραχύβιου αυτού δεσμού,επειδή ο "μικρούλης προσεβλήθη βάναυσα όταν η κοπέλα του είπε οτι δεν την ικανοποιούσε με το "οργανάκι" του και μετά από αυτό το "κράξιμο" την χτύπησε βάναυσα και κατ`εξακολούθησιν.Τότε λοιπόν εγώ ο μέγας βλαξ(στερνή μου γνώση να σ`είχα παν τα!) την απέτρεψε από το να μυνηση(πράγμα που έντονα επιθυμούσε),τον σαδιστή "μικρούλη",αφ`ενός μεν γιατί ήμουν φίλος και πελάτης του πατέρα του,αλλά και αφ`εταίρου ότι είμαι θιασώτης της άποψης οτι όποιος ανακατεύεται με γυναίκεια πίτουρα τον τρώνε οι κότες!Βέβαια τότε με τίποτα δεν φανταζόμουν οτι οι 2(έστω) δικηγόροι μου,που μου πήραν από κοινού και εξ`αδιαιρέτου τοτε 160 εκ.δρχ,θα πήγαιναν 5 χρόνια αργότερα "αυτοβούλως" και σαν υπερασπιστές της ηθικής και των "θεσμών" να με "καρφώσουν" σε ανακριτές για όσα "υποτίθεται τους είχα σαν πελάτης τους εκμυστηρευτεί!
Και για να γίνω πιο σαφής οι 2 αυτοί δικηγόροι που ερευνώνται απο Ελληνικές και Διεθνείς Δικαστικές αρχές για τεράστια υπόθεση ξεπλύματος βρώμικου χρήματος +200 εκ ευρώ τουλάχιστον,που συμβούλευαν τον Κονδύλιό πως να ξεπλύνει τα ναρκωδολλαρια του,τον οποίον ειρήσθω εν παρόδω και αυτόν "κάρφωσαν" αφού τον "έγδυσαν",αφού με "έγδυσαν" και μένα και μου πήραν οικονομίες μου μιας ζωής για να με υπερασπιστούν σε συγκεκριμένη υπόθεση σκευωρίας σε βάρος μου που ο πατήρ Αλφαντακης κατάφερε να ξεσκεπάσει και έτσι αθωώθηκα,αποτελούν τα 2 ΜΟΝΑΔΙΚΑ παραδείγματα ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,όπου δικηγόροι "κάρφωσαν" σε ανακριτές που ερευνούσαν την γνωστή υπόθεση εμπλοκής μου στο παραδικαστικο,τα όσα υποτίθεται εγώ ο πελάτης τους τους είχα εκμυστηρευτεί!Προφανώς η "πιάτσα" δεν πήρε χαμπάρι οτι τα 2 αυτά φαινόμενα δικηγόρων "καρφώνουν" εκμυστηρεύσεις πελατών τους γιατί αλιως πως είναι δυνατόν να έχουν ακόμα πελάτες!
Και για να επανέλθουμε στο θέμα της επικεφαλίδας,προκαλώ τον "μικρούλη",τον ντιντή να μου κανη ακόμα μια μήνυση για αυτά που τώρα περιληπτικά αναφέρω,και που αναλυτικά θα περιγράφονται στο βιβλίο μου,για να πάμε όλοι μαζί στα Δικαστήρια.Αυτός,εγώ,η κοπέλα,και η κασέτα που σημειωτέον είναι προϊόν εγγραφής ΜΕ την συναίνεση της!Διότι τότε της είχα πει ότι θα την ακούσω και θα την βοηθήσω υπό την προϋπόθεση ότι όλα αυτά θα δεχτή να μαγνητοφωνηθουν!Εντελώς συνειρμικά τώρα μουρθε στο μυαλό μια παλιά διαφήμιση της πάλαι ποτέ κραταιάς κλωστοϋφαντουργίας ΑΙΓΑΙΟΝ,με την ταλαντούχα Μαριάννα Τόλη."Μαριάννα τι γίνεται στο Αιγαίο?"....>>
Λεωνιδας Πετρομπεακος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου