Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Ποντίκια τρέξτε να σωθείτε!!!

Όταν το πλοίο βουλιάζει,πρώτοι που την κοπανανε είναι οι ποντικοί!Στην περίπτωση του σαπιοκάραβου που λέγεται Πετρος Μαντουβαλος,υπάρχουν πολλά Μανιατοποντικα!Τα προεξέχοντα από δαύτα,που φέρουν το επώνυμο αξέχαστης αείμνηστης Θεάς του Ελληνικού κινηματογράφου,έκαναν το λάθος να "ψάχνονται" για το στίγμα του φυγό το Πάσχα!Επειδή μόλις τωρα τομαθε ο φυγο και εξοργίστηκε,μου διεμήνυσε να μεταφέρω στα "κουραδοποντικα" αυτά,όπως επί λέξει μου τα απεκάλεσε,να ετοιμάσουν τα στρινγκ,και τις ζαρτιέρες τους,γιατί ΕΝΤΟΣ του έτους θα τα Βάλη μπροστά του να χορέψουν καρτσιλαμα!!!Εγώ βέβαια,γιάπις ον,δεν καταλαβαίνω απ`αυτά,αλλά αν κρίνω από τις ΝΥΝ συναναστροφές-κουμπαριές και γενικά στενες "επαφές" του φυγό εκεί που είναι,μάλλον έτσι θα γίνει!!!


Leo Petrobeakos

NY NY

Υ/Γ¨¨Καυτο αυγο στα αχαμνα τους μου ειπε...Δεν καταλαβαινω απ`αυτα τα Πασαλιμανιωτικα,αλλα αυτο μου τονισε 3 φορες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου