Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Κον Δημητριο Τσοβολα!!!

Επειδή είμαι βέβαιος οτι ο απατεώνας δολοφόνος πελάτης του,ο Πετρος Μαντουβαλος,τον έχει παραμυθιασει ότι ....δεν έχει μια,ότι .....έχει καταστραφεί και άλλα λαμογιστικα,θέλω να ενημερώσω τον εξαίρετο αυτόν άνθρωπο και δικηγόρο,τον οποίον εκτιμώ απεριόριστα,(και τον είχα εγώ προσωπικά συστήσει στον φυγο τον Μάρτιο του 2010),ότι ο απατεώνας κρύβει στην Κούβα 17,35 εκ ευρώ καταμαυρο χρημα!.Ήταν 18 αλλά λάδωσε την "πεντακάθαρη" σύνθεση που τον αθώωσε με Πρόεδρο τον "εντιμοτατατο Γεωργιο  Ευσταθιου,και μέλη τον Αθανασιο Μουστακα και Σοφια Μιχαλοπουλου,με 600.000 και έδωσε και 50.000 και στον υπεράνω κάθε υποψίας "υψηλό" μεσάζοντας(τα στοιχεία του τα έχουμε,όπως και πλήρη φάκελλο της βίλας του στην Εκάλη).Γι`αυτό λοιπόν να ξέρει ο ΚΥΡΙΟΣ(με κεφαλαία) Δημητριος Τσοβολας,ότι είναι κάργα φορτωμένος ο πελάτης του,και τα παραμύθια περί πλειστηριασμού των γραφείων του τα έστησε για λαϊκή κατανάλωση,και για να επικαλείται την "δήθεν" οικονομική αδυναμία του για να μην πληρώνει ουτε τους δικηγορους του.Ας ρωτησει τους 2 προηγουμενους υπερασπιστες του,τον Κωστα Νταλτα `η "αμφι",και τον εξαιρετο Γιαννη Ηρειωτη που εχει κανει καδρο την πετσινη επιταγη που του δωσε!
Και οταν ο ΚΥΡΙΟΣ Δημητριος Τσοβολας κυκλοφορουσε με το θρυλικο παλιο σκουρο Αλφα Ρομεο αξιας 6.000 ευρω,ο απατεωνας δολοφονος πελατης του κυκλοφορουσε με το Jeep Mercedes ML 6,3 AMG Turbo,των 230.000 ευρω!
Υ/Γ.Συντομα θα εχω στα χερια μου Τραπεζα και Αρ.Λογ/μου του Πετρο Μαντουβαλο στην Αβανα,και θα τα γραψω εδω!
Leo Petrobeakos
NYC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου